Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvăluie strategiile revoluționare care creează un branding de succes prin Internet, concentrându-se pe următoarele elemente:...
Detalii
Limba: engleză, Legare: Carte broșată, Număr pagini: 320, Editura: HarperCollins Publishers Inc, Autor: Laura Ries, Al Ries, ISBN-13: 9780060570156, Data emiterii: 2005...
Detalii
Limba: engleză, Legare: Carte broșată, Număr pagini: 164, Editura: Ries & Ries, Autor: Laura Ries, Al Ries, ISBN-13: 9780984937066, Data emiterii: 2015...
Detalii
This marketing classic has been expanded to include new commentary, new illustrations, and a bonus book: The 11 Immutable Laws of Internet BrandingSmart and accessible, The 22 Immutable...
Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.