Limba: engleză, Legare: Carte broșată, Număr pagini: 224, Editura: McGraw-Hill Education - Europe, Autor: Al Ries, Jack Trout, ISBN-13: 9780070527263, Data emiterii: 1997...
de la 102,00 RON
2 oferte
Limba: engleză, Legare: Carte broșată, Număr pagini: 224, Editura: McGraw-Hill Education - Europe, Autor: Jack Trout, ISBN-13: 9780071373326, Data emiterii: 2001...
Detalii
Pornind de la principiul „ Marketingul nu este o bătălie a produselor în sine, ci a percepțiilor pe care consumatorii le au asupra produselor , Jack Trout ne oferă o lucrare cu adevărat...
Detalii
There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing?As Al Ries and Jack Trout--the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning--note,...
Detalii
Limba: engleză, Legare: Copertă tare, Număr pagini: 272, Editura: John Wiley & Sons Inc, Autor: Jack Trout, ISBN-13: 9780470223390, Data emiterii: 2008...
Detalii
The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective...
Detalii
Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.