Trecerea la oceanul albastru (ISBN: 9786067223262)

Ofertele pentru produsul

 

Trecerea la oceanul albastru

49,00 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Trecerea la oceanul albastru este ghidul complet care vă va ajuta pe tine, echipa ta și întreaga organizație să treceți la un nou nivel de încredere și dezvoltare și să creați piețe noi. Indiferent dacă aveți un startup cu fonduri limitate, o organizație nonprofit sau o companie mare și consacrată, care se confruntă cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru vă va arăta cum să treceți din oceanele roșii, aglomerate de concurență, în oceanele albastre, cu spațiu de piață indubitabil și creștere explozivă.
În 2005, renumiții profesori W. Chan Kim și Renée Mauborgne au schimbat definitiv peisajul afacerilor internaționale cu volumul Strategia oceanului albastru , care avea să ocupe poziția de bestseller internațional pentru mai bine de 100 de săptămâni, să se vândă în peste 3,6 milioane de copii, să fie tradus în 44 de limbi și să dea naștere unei mișcări dinamice. Acum, după alți zece ani de cercetări intensive, Kim și Mauborgne sunt gata să schimbe din nou cursul conversației.

Pe măsură ce lideri și manageri din toată lumea au adoptat teoria lor și au început să-și regândească radical strategiile de business, mulți au descoperit că erau blocați într-un ocean roșu. Însă nu ştiau cum să înceapă procesul de trecere spre apele albastre, care ar fi însemnat adeseori să-i convingă pe membrii propriilor echipe să accepte un concept care intra în conflict direct cu regulile consacrate ale propriilor industrii. Antreprenorii căutau pași concreți și un proces sistematic pe care să-l urmeze pentru a crea și a captura oceane albastre cu riscuri minime. În Trecerea la oceanul albastru , Kim și Mauborgne înfruntă direct această provocare, analizând și comparând succesele și eșecurile unor proiecte de trecere la oceanul albastru din toată lumea, provocate de mișcarea care a început acum mai bine de 30 de ani. Prin studierea unei game largi de sectoare, de la companii B2C și B2B la organizații publice, nonprofit sau guvernamentale, autorii au înțeles procesul de creare de piețe noi și de dezvoltare, care deblochează creativitatea oamenilor și încrederea lor de a acționa.

Cu o abordare sistematică în cinci pași, care include detalii despre psihologia umană, pentru a le mări angajaților încrederea în reușită, volumul de față își propune să vă ajute să găsiți punctul de pornire potrivit și să creați cea mai bună echipă cu putință. Kim și Mauborgne oferă instrumente de creare a piețelor.

Acestea vă vor ajuta să înțelegeţi mai bine unde vă aflaţi și cum aţi putea să continuaţi să vă dezvoltaţi, după care vă va arăta cum să vă reimaginați granițele piețelor, să dezvoltați și să alegeți o strategie de trecere la oceanul albastru. Nu în ultimul rând, cartea prezintă moduri de a testa și, ulterior, de a lansa cea mai bună trecere la oceanul albastru.
Cu o mulțime de idei testate în mediul de afaceri, este o lectură esențială pentru lideri, manageri, antreprenori sau orice alte persoane care doresc să-și construiască un viitor strălucitor și vă va ajuta să reușiți în propria călătorie spre oceanul albastru. Cartea include numeroase exemple inspirate din lumea reală ale unor lideri din diverse industrii și organizații care au făcut trecerea de la oceanele roșii ale concurenței intense la oceanele albastre larg deschise, aplicând procesul și instrumentele descrise aici. Veți afla:

-  DE CE puteți rata ocazii imense de creștere când vă concentrați pe concurență și CUM să vă extindeți ideea de strategie dincolo de competiție;
-  DE CE este limitant să considerați distrugerea și perturbarea creativă ca fiind surse de inovare și CUM vă puteți dezvolta prin crearea lipsită de perturbații;
-  CUM poate oricine, din orice organizație (nu doar antreprenorii) să treacă din oceanele roșii în cele albastre, folosind procesul sistematic în cinci pași din Trecerea la oceanul albastru ;
-  DE CE încrederea angajaților este esențială pentru a vă crea și a vă pune în aplicare strategia de dezvoltare și CUM s-o obțineți;
-  DE CE nu trebuie să vă realizați strategia de dezvoltare pe baza condițiilor existente din mediu și din industrie și CUM le puteți modela în favoarea voastră, pentru a vă dezvolta.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.