The semio-pragmatics of Vodacom Congo's advertising posters (ISBN: 9786206215028)

The semio-pragmatics of Vodacom Congo's advertising posters (ISBN: 9786206215028)

Ofertele pentru produsul

 

The semio-pragmatics of Vodacom Congo's advertising posters

623,00 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
karte.ro
Descrierea produsului
Genul Afacere, Economie, Limbi străine

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Our work in this volume attempts to discover the significance of iconic, linguistic and plastic signs as advertising messages on the posters of the telecommunications company Vodacom Congo. Knowing that every advertising message is not innocent, it is conceived and emitted for a very specific purpose: to provoke some kind of well-studied reaction in the target (consumers, receivers). We used the semio-pragmatic method to analyze our corpus.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.