The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media (2004)

The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media (2004)

The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media (2004)

Ofertele pentru produsul

Descrierea produsului
GenulAfacere, Economie, Economie, Limbi străine

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Exploring how and why online forums such as Facebook, Twitter, and blogs have gained such popularity--and credibility--with consumers, this practical guide offers proven strategies for organizations to leverage these new internet-based social media outlets. The differences between traditional and new media are explored, as are simple ways business owners and marketers can use these new resources to communicate with their customers. Practical tips on gaining the attention of and interacting with influential bloggers, the pros and cons of creating a company blog, guerilla marketing on the internet, and restructuring marketing expectations are also discussed.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^