The Fundamentals of Business-To-Business Sales Marketing (2009)

The Fundamentals of Business-To-Business Sales Marketing (2009)

Ofertele pentru produsul

Descrierea produsului
GenulAfacere, Economie, Limbi străine
LimbaEngleză

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

B2B sales and marketing executives have been hard-hit by increasing sales demands, plummeting budgets, and highly touted techniques that promise more than they deliver. The Fundamentals of Business-to-Business Sales Marketing shows executives how to integrate traditional B2B selling methods with effective and proven new technologies. Covering database marketing, microclustering, accurate ROI measurement, and more, this no-nonsense book provides a dynamic, hands-on approach for selling more while spending less, and meeting today's relentless revenue and margin demands.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^