Stakeholderspezifische Wirkung Von Corporate Brands - Ein Modell Zur Integrierten Evaluation Und Steuerung Von Unternehmensmarken (2007)

Stakeholderspezifische Wirkung Von Corporate Brands - Ein Modell Zur Integrierten Evaluation Und Steuerung Von Unternehmensmarken (2007)

Stakeholderspezifische Wirkung Von Corporate Brands - Ein Modell Zur Integrierten Evaluation Und Steuerung Von Unternehmensmarken (2007)

Ofertele pentru produsul

 

Stakeholderspezifische Wirkung Von Corporate Brands - Ein Modell Zur Integrierten Evaluation Und Steuerung Von Unternehmensmarken (9783835006423)

466,60 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 1 sapt.
spre magazin »
enbook.ro
Descrierea produsului
Genul Limbi străine, Marketing
Greutate 536

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Paperback / softback. Lars Fiedler entwickelt ein umfassendes Modell zur Erfassung der Auswirkung des Corporate Branding. Darauf aufbauend erarbeitet er ein Stakeholder-Man
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.