Reclama românească. Studiu de caz asupra publicității românești contemporane (2009)

Reclama românească. Studiu de caz asupra publicității românești contemporane (2009)

Reclama românească. Studiu de caz asupra publicității românești contemporane (2009)

Ofertele pentru produsul

 

Reclama românească. Studiu de caz asupra publicității românești contemporane

24,46 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Autor Olga Bălănescu
Număr pagini 288

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Reclama românească. Studiu de caz asupra publicității românești contemporane
  • Argument
  • Tipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatică.
  • Tradiție și inovație
  • Identitate culturală în publicitatea românească actuală
  • Dimensiunea lingvistică a discursului publicitar în procesul integrării europene
  • Campanii publicitare sociale
  • Întrebarea în discursul publicitar 
  • Moralitatea în publicitate 
  • Personajul garant feminin
  • Coordonate spațiale și temporale în publicitatea românească actuală
  • Un semn al modernității în comunicarea publicitară: promovarea telefoniei mobile
  • Brandul de țară ca formă a discursului publicitar
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.