Modalități de abordare a sintaxei propoziției în ciclul gimnazial (ISBN: 9786062614300)

Modalități de abordare a sintaxei propoziției în ciclul gimnazial (ISBN: 9786062614300)

Ofertele pentru produsul

 

Modalități de abordare a sintaxei propoziției în ciclul gimnazial

23,92 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Autor Oana-Roxana Sargu

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Autoarea pledează pentru o aplicabilitate mare a noțiunilor teoretice cu privire la sintaxa propoziției și atributul la nivel propozițional. În lucrare se încearcă a se clarifica anumite probleme cu privire la studierea gramaticii, în special a atributului, la clasele gimnaziale, pornind de la lucruri simple la lucruri mai complexe. Noțiunile teoretice reprezintă baza pe care cadrul didactic o folosește în demersul său la clasă, noțiuni pe care elevii le pot folosi în aplicații practice.   Lucrarea de față este împărțită în patru capitole. Primele două capitole prezintă elemente de teorie privitoare la tema abordată, al treilea capitol modalitațile de lucru, dirijarea activități prin metode de predare-învățare și evaluare iar anexele cuprind exerciții cu grad diferit de dificultate, concepute de la simplu la complex. Aceste exerciții pot fi utilizate cu succes la clasă în învățarea și consolidarea noțiunilor despre atribut. Este adresată atât elevilor cât și profesorilor.   Așadar, studiind gramatica, elevii înțeleg logica limbii, bogăția ei, și se deprind să folosească o exprimare frumoasă.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.