Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II - Victor Danciu (ISBN: 9789737094186)

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II - Victor Danciu (ISBN: 9789737094186)

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II - Victor Danciu (ISBN: 9789737094186)

Acest produs nu este comercializat de nici unul dintre partenerii noştri. Vă rugăm să alegeți din produsele de mai jos.
Descrierea produsului
Autor Victor Danciu

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Păreri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.