Marketing în turism (ISBN: 9786062620691)

 

Marketing în turism

63,20 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Așa cum economia poate fi abordată la nivel global (ca domeniu vast de activitate și cunoaștere), sectorial (primar, secundar, terțiar), de ramură etc. , la fel și marketingul (ca domeniu științific și de activitate concretă) poate fi luat în studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (căruia-i este dedicată disciplina denumită Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur și simplu), unul sectorial (căruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) și unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing în Turism). Programele de învățământ superior Marketing și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor includ în structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.   Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor și de aici la Marketingul în Turism (de la întreg la părți), cartea de față a fost concepută, redactată și structurată de așa manieră încât să conțină informații esențiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesați de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (întreprinzători, marketeri, studenți ai programelor de învățământ superior orientate spre acest sector etc. ), precum și oricărui cititor dornic să pătrundă în universul marketingului.   Urmărindu-se (pe cât posibil) evitarea suprapunerilor între cunoștințele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul în Servicii și Marketingul în Turism (adică prin trecerea de la general, la particular și apoi la specific), conținutul cărții este dominat de problematica strictă aferentă turismului (chiar dacă capitolele ei – dedicate pieței, produselor, prețului, promovării, distribuției, comportamentului consumatorilor etc. – sunt similare cu cele întâlnite în celelalte două cursuri). Totodată, cititorul interesat doar de marketingul în domeniul turismului, pe seama informațiilor care-i dau cărții conținutul, poate parcurge și drumul în sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.