Inovație în advertising (ISBN: 9789738748897)

Ofertele pentru produsul

 

Inovație în advertising

56,83 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Autor Jim Aitchison

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Retipărită de 10 ori în patru ani, iar acum apărută într-o variantă revizuită și îmbunătățită, această carte clasică este și astăzi un ghid definitoriu, care te îndrumă pas cu pas în crearea unor print-ad-uri inovatoare.   Inteligent structurată, cartea tratează o gamă largă de probleme din sfera advertisingului, de la modul în care funcționează advertisingul până la schimbările care intervin în strategiile de construire a brandului, de la modul în care poți găsi o idee până la modul în care grafica și textul pot fi îmbinate meșteșugit.   Inovație în Advertising expune o antologie de idei și sfaturi practice, stimulatoare și adesea controversate, aparținând unor maeștrii în domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha și mulți alții. Evitând tonul obtuz în care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes în domeniul advertisingului, dezvăluie în această carte culisele procesului de creație în agenții renumite în toată lumea, ce își au sediile centrale în Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.