În competiție cu norocul (ISBN: 9786067222432)

Ofertele pentru produsul

 

În competiție cu norocul

49,00 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Christensen a revoluționat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptivă – o metodă de a prevedea modul în care pot reacționa competitorii la diferite tipuri de inovare. În cartea de față, el cercetează cealaltă latură a problemei: ce anume determină creșterea și cum poate fi generată aceasta.  

Christensen și coautorii săi susțin că orice manager își poate îmbunătăți lista de inovații profitabile, creând produse pe care clienții își vor dori nu doar să le angajeze, ci și să plătească pentru ele un preț mai mare ca să le poată aduce în viața lor. Important este să înțeleagă ce anume îi determină pe clienți să „angajeze un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor dă speranțe noi de creștere companiilor nemulțumite de faptul că strădaniile lor rămân în voia norocului.  

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referință al autorilor, explicând pe larg și cuprinzător teoria, argumentând motivele pentru care este predictivă și, cel mai important, arătând cum poate fi folosită pentru a îmbunătăți inovarea în realitatea practică.  
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.