E-Service Quality Measurement In Banks And Customer Satisfaction (ISBN: 9786208422769)

E-Service Quality Measurement In Banks And Customer Satisfaction (ISBN: 9786208422769)

E-Service Quality Measurement In Banks And Customer Satisfaction (ISBN: 9786208422769)

Ofertele pentru produsul

 

E-Service Quality Measurement In Banks And Customer Satisfaction

370,00 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
karte.ro
Descrierea produsului
Genul Afacere, Economie, Limbi străine

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Assessing The Impact Of E-Service Quality On Customer Loyalty In The Banking Sector delves into t
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.