Cum sa vinzi marilor companii (2007)

Ofertele pentru produsul

 

Cum sa vinzi marilor companii

43,35 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Autor Jill Konrath

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Indiferent că ești specialist în domeniul vânzărilor sau că manageriezi deja propria firma și ești mereu în căutare de clienți, întotdeauna vei avea nevoie de acele soluții magice care să te împingă înainte. Este momentul să treci de la clienții mici la marile conturi corporatiste.
Se pare însă că marile corporații au ridicat enorme fortărețe impenetrabile în jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt învăluite în mister. Este aproape imposibil să vorbești cu o persoană în carne și oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se învârte în capul tău. Ai da orice pentru o relație corporatistă pe termen lung, cu venituri profitabile și constante. În plus, dacă ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovadă pozitivă pentru alți potențiali cumpărători că oferta ta de vânzări este de primă mână. Știi că girul acestora ti-ar simplifica celelalte acțiuni de vânzări.
Dar cum pătrunzi în aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obține o întâlnire cu un factor de decizie? Cum să intri dacă nu cunoști nici măcar o persoană care să lucreze acolo? Sau, dacă nu ești chiar pregătit să ataci acești monștri corporatiști, cum vei ajunge la firme mai mari decât cele cu care lucrezi azi? Ei bine, îți vom dezvălui câteva din secretele unice ale vânzătorilor de elită.

Citește lucrarea noastră și vei descoperi cum să:
Stabilești că target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes
Găsești numele potențialilor clienți care pot folosi oferta ta
Creezi propuneri de valoare impresionante care să le atragă atenția
Dezvolți o campanie eficientă și complexă de obținere a contului 
Depășești obstacolele și obiecțiile care îți distrug acțiunile de vânzări
Te poziționezi ca o resursă inestimabilă, nu ca un promotor al produsului
Ai întâlniri inițiale de impact, care pun bazele unei relații solide
Te diferențiezi de alți vânzători

Nici Roma nu a fost cucerită într-o zi. Așa se întâmplă și cu marile companii. Acum ai la îndemână un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoană care lucrează în vânzări și care se confruntă permanent cu noi provocări.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.