Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Autor Irina Trocan

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

"Audiovizualul în opoziție. Gândirea critică în eseuri video și cinema-eseu  își propune să discute anumite tendințe ale criticii de film în forma sa videografică – adică sub formă de eseuri audiovizuale digitale ale căror mediu de distribuție favorabil e internetul. Primul și cel mai evident obstacol este faptul că referirea la obiectele studiate e mult mai anevoioasă, pe paginile unei cărți, decât în cazul unei bibliografii tradiționale. Conținutul online nu e făcut să fie căutat alfabetic, ci accesibil printr-un click.
Playlist-ul este o încercare de a depăși acest obstacol prin reluarea mai multor eseuri video la care mă refer în volum – prea multe ca să-mi închipui că le transcrie cineva linkul din notele de subsol sau ca să le strecor într-un colț de pagină în cod QR, însă destul de puține ca să fie urmărite ca orice alt playlist. Cu ordinea un pic schimbată și grupate în jurul unor termeni-cheie, sper că ele își vor găsi chiar în lipsa contextului inițial o coerență proprie. Fără să fie un best of (deși cele mai multe sunt remarcabile și/sau deschizătoare de drumuri), împreună reprezintă – de-a lungul axei între ludic și teoretic – posibilitățile criticii videografice după aproximativ un deceniu în care s-a solidificat în forma actuală, adaptată mediului online. Voi evita să intru în comentarii detaliate pe marginea link-urilor (data trecută când am încercat să fac asta, a ieșit un volum întreg), însă sper ca scurtele explicații să facă mai ușoară navigarea printre ele. " - Autoarea
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.