Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună (2012)

Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună (2012)

Ofertele pentru produsul

 

Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună

43,35 RON
+ 13,00 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
cartepedia.ro
Descrierea produsului
Autor Lorne A. Whitehead John P. Kotter
Număr pagini 200

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Uneori o idee bună nu este suficientă. Crezi într-o idee bună. Ştii că implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atât pentru tine, cât și pentru organizaţia sau comunitatea din care faci parte. O prezinţi, sperând într-un sprijin entuziast. În schimb, ţi se adresează întrebări care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Înainte să realizezi ce se întâmplă, ideea ta este respinsă. În cartea de față, John Kotter ne dezvăluie modul în care să protejăm o idee bună de criticile nefondate şi cum să câştigăm sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Înţelegerea strategiilor de atac, și anume: - Uciderea unei idei prin amânare: Amânarea la nesfârşit a unei decizii sau tergiversarea discuţiilor până când subiectul nu mai e de actualitate.  
- Confuzia: Prezentarea unui șir nesfârșit de informaţii care distrag atenţia de la ideea pusă în discuție, astfel încât propunerea înaintată pur şi simplu nu pare una demnă de a fi luată în seamă.  
- Folosirea sentimentului de frică pentru a influenţa un rezultat: Introducerea în discuție a unor stări anxioase iraţionale în legătură cu propunerea înaintată.  
- Atacul la persoană: subminarea reputaţiei şi credibilităţii celui care face propunerea.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.