A Study of customer satisfactin recommend intentions in Managing Loyalty in retail banking (ISBN: 9789425865777)

A Study of customer satisfactin recommend intentions in Managing Loyalty in retail banking (ISBN: 9789425865777)

Ofertele pentru produsul

 

A Study of customer satisfactin recommend intentions in Managing Loyalty in retail banking

252,00 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
karte.ro
Descrierea produsului
Genul Afacere, Economie, Limbi străine

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

p Introduction /p p The services sector is the most important sector, which contributes largely (5
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.