Trout despre strategie (2006)

Trout despre strategie (2006)
Descrierea produsului
Genul Afacere, Economie, Economie

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Despre carte

Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui.

Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout.

Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului.

Cartea „Trout despre strategie este un ghid care cuprinde viziunile extraordinare ale autorului, prezentand cele mai bune sfaturi, culese din perspectiva a ceea ce se intampla in mediul de afaceri actual. Intr-un mediu de afaceri in care numai cei puternici supravietuiesc, avem nevoie de intelepciunea lui Jack Trout mai mult ca niciodata. Strategia inseamna castig, iar Jack Trout inseamna strategie.

\"Am lucrat cu Jack la pozitionarea companiei Xerox, acum 20 de ani. Viziunile si previziunile lui s-au dovedit a fi remarcabile\". VINCE VACCARELLI, XEROX CORPORATION

\"Ceea ce am invatat de fiecare data este ca succesul nu inseamna sa ai oamenii potriviti, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivita. Toate acestea te ajuta, dar nu te plaseaza deasupra tuturor celorlalti. Succesul inseamna sa gasesti strategia potrivita. Strategia stabileste directia competitiva, dicteaza planificarea produsului, iti spune cum sa comunici la nivel intern si extern si asupra caror lucruri trebuie sa te concentrezi. (…) Marketingul conduce strategia de afaceri. Iata definitia pe care o dau eu strategiei: strategia este cea care iti confera un caracter unic si care te ajuta sa te impui ca atare in mintea clientului sau a potentialului consumator. \" JACK TROUT

Despre autor

Jack Trout este presedintele companiei Trout & Partners, o firma de marketing cu filiale in 13 tari. Este autorul sau coautorul unora dintre cele mai importante carti de marketing, printre care se numara Pozitionarea, Arta razboiului de marketing, Diferentiaza-te sau mori! si Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, care au devenit \"Biblia\" specialistilor in marketing.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^