The Tipping Point (ISBN: 9789738874954)

The Tipping Point (ISBN: 9789738874954)

de la 44,83 RON 7 oferte
Localizare:
Traseu sugerat:  

Alte oferte pentru produsul

Descrierea produsului
Genul Afacere, Economie, Economie, Marketing, Ştiinţă, Stiinte sociale
Limba Romană

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Malcolm Gladwell ocupă poziţia 18 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de management Thinkers 50 – ediţia 2007 – înregistrând o urcare spectaculoasă cu 13 poziţii faţă de ediţia precedentă din 2003. Fost reporter pentru revista The New Yorker, Malcolm Gladwell a fost inclus în anul 2005 în clasamentul celor mai influente 100 de persoane organizat de revista Time. Între anii 1987 şi 1996 a fost reporter al Washington Post, unde a tratat subiecte precum business şi ştiinţă, devenind apoi redactor-şef al cotidianului New York City. A absolvit Universitatea din Toronto, specializarea istorie. Este născut în Marea Britanie, a crescut în Ontario/Canada şi locuieşte în prezent la New York. The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii. The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înţelege apariţia tendinţelor în modă, fluxul şi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură şi toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^