Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media (2006)

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media (2006)

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media (2006)

de la 26,83 RON 2 oferte
Descrierea produsului
Genul Marketing, Ştiinţă

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.

Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa Consumatorul Mediul Strategiile de comunicare Planul media Canalele mediatice Reclama non-media Planul de campanie

AUTOR:Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-MichelCOLECTIE:COLLEGIUM. Relatii publice si publicitateANUL APARITIEI:2006NUMAR PAGINI:456FORMAT:160x235
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^