Strategia portofoliului de brand (2006)

Strategia portofoliului de brand (2006)

de la 44,00 RON 2 oferte
Descrierea produsului
Genul Afacere

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Numar pagini: 430
Format carte: 13 x 20
Data publicarii: 11-2006
Traducator: Raluca Andrei; Renata NicolescuStrategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

Despre autor

DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului.
Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing.
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^