Kotler despre marketing (2006)

Kotler despre marketing (2006)

Kotler despre marketing (2006)

de la 40,00 RON 4 oferte
Localizare:
Traseu sugerat:  

Alte oferte pentru produsul

Descrierea produsului
Genul Afacere, Management

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

  Subtitlu : Kotler despre marketing de Philip Kotler Kotler despre marketing ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu.

Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Internet. Veti mai putea gasi sfaturile intelepte ale lui Kotler, care au ajutat atatea corporatii, cum ar fi: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont si Bank of America. Poate mai important este faptul ca aceasta carte poate fi citita ca un discurs penetrant, de lungimea unei carti, discurs sustinut pe baza celor 14, cele mai frecvente intrebari ale managerilor puse de-a lungul celor 20 de ani in care Kotler a sustinut conferinte in toata lumea. Kotler despre marketing raspunde la intrebari cum ar fi: 1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite?

2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei?

3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa

coboram preturile?

4. Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate, care ne

concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici?

5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre?

6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri?

7. Cum putem construi marci mai puternice?

8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor?

9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme?

10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important?

11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii, a

promotiilor si a relatiilor publice?

12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare?

13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le

mentinem in relatii bune?

14. Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai

orientate spre cumparator?

  Philip Kotler este profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie. A scris mai multe carti din care amintim: Managementul Marketingului, Principiile Marketingului, Marketingul Serviciilor Profesionale, Marketingul Organizatiilor Nonprofit, Marketingul Locurilor etc. Cartile sale s-au vandut in peste 3 milioane de exemplare si sunt considerate litera de evanghelie in 58 de tari. De peste 20 de ani, Philip Kotler conferentiaza in toata lumea si acorda consultanta de marketing unor companii precum: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merk, DuPont, Bank of America, British Telecom, Motorola, Pfizer, Shell Chemicals, BP Chemicals, Levi Strauss & Co. , McDonald’s, SAS Airlines, pentru a aminti doar cateva. Kotler este principal asociat al firmei de consultanta KOTLER MARKETING GROUP.   General

Numar pagini:  256 Data publicarii :  2006
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^