Drive de Daniel Pink (ISBN: 9789731931890)

Drive de Daniel Pink (ISBN: 9789731931890)

Drive de Daniel Pink (ISBN: 9789731931890)

de la 45,31 RON 3 oferte
Descrierea produsului
Genul Afacere, Management

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei ridicate – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.

Făcând recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce ştie ştiinţa şi ceea ce face economia – şi cum această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. El analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

„Ideile lui Pink merită să fie împărtășite. De fapt, grupurile corporatiste nu ar greşi dacă renunță, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiţi şi, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink. Forbes

„O lectură importantă... un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susţine o schimbare radicală a modului în care funcţionează economia. Kirkus

„Aceste lecţii merită să fie învățate şi, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine. Wall Street Journal

„Cartea ar trebui să fie soluția fiecărui manager care s-a întrebat la un moment dat cum ar putea să-și motiveze angajații, pentru că pledoaria autorului pentru motivația intrinsecă e impecabilă și nu lasă loc de dubii. Suntem indivizi interesați de ceea ce facem, preferăm să fim creativi, să avem autonomie și abia atunci, când aceste condiții sunt îndeplinite, să ne arătăm adevărata valoare. Peter Barta, Director Executiv, Fundația Post-Privatizare
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^