Dictionar de management - Ovidiu Nicolescu (ISBN: 9789731298825)

Dictionar de management - Ovidiu Nicolescu (ISBN: 9789731298825)

Dictionar de management - Ovidiu Nicolescu (ISBN: 9789731298825)

de la 95,00 RON 2 oferte
Localizare:
Traseu sugerat:  
Descrierea produsului
Genul Economie, Economie

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Una dintre condiţiile esenţiale pentru ca o ştiinţă şi domeniile în care aceasta este utilizată să se dezvolte rapid şi competitiv este ca ea să-şi contureze un sistem unitar şi armonizat al fondului principal de concepte, metode, tehnici, care îi este specific. Desigur, nici managementul nu face excepţie de la axioma enunţată mai sus.
Un demers indispensabil de natură să asigure concretizarea acestei axiome în România îl reprezintă realizarea unui dicţionar de management, care să încorporeze fondul principal de termeni care îi sunt specifici în această perioadă de trecere la economia bazată pe cunoştinţe. Acest demers a fost realizat sub egida ştiinţifică a Societăţii Academice de Management din România (SAMRO). La realizarea sa au participat majoritatea membrilor săi, la care s-a adăugat contribuţia altor specialişti, mai tineri, care nu sunt încă membri SAMRO - în total 63 de specialisti de la 12 universităti din România.
Principalele obiective avute în vedere prin elaborarea dicţionarului de management sunt următoarele:

Dezvoltarea, armonizarea şi creşterea rigurozităţii conceptelor, metodologiilor şi terminologiei specifice managementului, prin luarea în considerare a evoluţiilor ştiinţifice şi economice recente pe plan mondial;
Realizarea sub auspiciile şi cu suportul SAMRO şi CNIPMMR a unei lucrări de referinţă pentru managementul din România, care contribuie la dezvoltarea sa la standarde occidentale, pe baza unei viziuni moderne;
Dezvoltarea unei şcoli ştiinţifice de management autohtone riguroase, care să determine creşterea calităţii învăţământului managerial şi accelerarea modernizării managementului la toate eşaloanele societăţii din România şi, în special, la nivelul companiilor şi al celorlalte organizaţii economice;
Amplificarea prestigiului ştiinţific al managementului din România şi al SAMRO pe plan naţional şi internaţional;
Înscrierea dicţionarului de management din România în categoria dicţionarelor ştiinţifice de referinţă în domeniul managementului pe plan internaţional;
Asigurarea fondului de cunoştinţe ştiinţifice şi intreprenoriale necesare implementării în România a proiectului POS-DRU ANTREMAN, împreună cu Anglia Ruskin University şi ASE Bucureşti.

Dicţionarul de management cuprinde peste 4.000 de termeni de management şi din domenii înrudite sau complementare, dar utilizaţi intens în abordările  teoretice şi pragmatice de management. Această ultimă categorie de termeni a fost definită prin prisma specificului managementului, din perspectiva utilizării lor de către manageri şi specialişti în management.
Dicţionarul are o structură modernă, acordând o atenţie deosebită nu numai definirii riguroase a termenilor, ci şi facilitării identificării şi utilizării acestora de către manageri, specialişti în management, studenţi care studiază sau sunt interesaţi în management şi tuturor celor care doresc să înţeleagă aprofundat managementul şi să îl practice cu un plus de rigurozitate şi eficacitate. Aceste categorii reprezintă grupurile tintă ale dictionarului de management
Dictionarul de management răspunde unei necesităti îndelung resimtite în managementul românesc. Prin elaborarea sa nu numai că s-a \"umplut\" un gol în literatura de specialitate autohtonă, dar se pune la dispozitia managerilor si specialistilor din organizatii un arsenal cuprinzător de sisteme, metode, tehnici, concepte indispensabile practicării unui management profesionist, generator de performante sustenabile, corespunzător celor mai bune practici internationale. - Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^