Cercetarea de marketing: studiul pieţei pur şi simplu (2005)

Cercetarea de marketing: studiul pieţei pur şi simplu (2005)

Cercetarea de marketing: studiul pieţei pur şi simplu (2005)

de la 22,35 RON 2 oferte
Descrierea produsului
Genul Afacere, Marketing

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau
privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila,
cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. „Spioneaza oameni, cu
hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e
mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de
departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii
din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de
proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa. Cuprins: Farmecul
testelor de marketing Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? Raportul de
cercetare Sondajul de piata Ancheta de piata Evaluarea conjuncturii de piata
Analiza datelor de marketing Experimentul de marketing Studiul produsului prin
analiza si ingineria valorii Studiul pretului psihologic Internetul in cercetarea de
marketing
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^