Campania de relatii publice (2003)

Campania de relatii publice (2003)

Campania de relatii publice (2003)

de la 29,56 RON 3 oferte
Descrierea produsului
Genul Manuale şcolare, Ştiinţă

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Aparitie:2003
Nr pagini:344
Format:147x205

Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.

Cuprins: Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie Analiza de situatie si diagnosticul Obiectivul Publicul-tinta Definirea axei de comunicare Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare Conceperea mesajelor Bugetul si calendarul Evaluarea Prezentarea planului
 
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^